Handlekurv


Handlekurven er tom

Sum total

0,-

Inkl.mva - ekslusiv frakt


Kjøpsbetingelser

Generelt
Følgende vilkår regulerer kundens bruk av varer og tjenester levert av BRUNST a.s
Priser
Prisene du ser i nettbutikken er "webpris".
Alle våre priser er inklusiv merverdiavgift dersom ikke annet er oppgitt. Frakt og betalingskostnader kommer i tillegg. Det er ingen skjulte kostnader hos BRUNST a.s, og du får full oversikt over alle kostnader før du bestiller. Prisene er oppgitt i norske kroner.
BRUNST a.s justerer med jevne mellomrom prisene i prislisten. Dette kan skyldes endringer i valutakurser eller nye priser fra våre leverandører. Prisendringer den ene eller andre veien påvirker ikke effektuerte bestillinger.

Betalingsvilkår
Alle salg foregår ved forskuddsbetaling - enten ved direkte betaling til BRUNST a.s sin konto ( 5083.05.69259 ) - eller ved bruk av kredittkort.
BRUNST a.s har salgspant i de solgte varer som sikkerhet for sitt krav på kjøpesummen med tillegg av renter og omkostninger, jfr. pantelovens §3-14 flg.

Minstebestilling:
Vi har ikke minstebeløp ved bestilling i vår nettbutikk.

Angrefrist
Skulle du angre på et kjøp du har gjort, må du melde fra til oss innen åtte (8) dager fra den dagen du mottok varen. Varen må være ubrukt og i den stand den var da du mottok den og varen må være pakket i uskadd originalemballasje for at kjøpssummen skal kunne refunderes. Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

Reklamasjon
Reklamasjonsrett er til for å sikre forbrukeren mot feil som har oppstått under produksjon, og er regulert i lovverket.
Garanti gis av produsent, distributør eller forhandler og gjelder alle feil på produktet som ikke er utøvet av bruker med vilje eller uaktsomhet (jf. bl.a Kjøpsloven, Angrefristloven og Markedsføringsloven).

 Før feil meldes til BRUNST a.s skal kunden undersøke om feilen skyldes forhold på kundens side. Dersom kunden kan godtgjøre at produktet ikke er slik BRUNST a.s har beskrevet det, må kunden melde dette til BRUNST a.s slik at BRUNST a.s kan iverksette tiltak. Kunden mister sin rett til å gjøre en mangel gjeldende dersom han ikke gir BRUNST a.s melding innen rimelig tid etter at han oppdaget eller burde oppdaget mangelen.

Avhjelp
BRUNST a.s skal snarest mulig etter å ha blitt kjent med en mangel ved produktet levert av BRUNST a.s, iverksette tiltak for å rette på mangelen. Hvis kunden på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med BRUNST a.s, betaler ikke BRUNST a.s disse utgiftene.

Ekstraordinære forhold
BRUNST a.s er kun ansvarlig for tap av varen dersom det er påvist feil eller mangler. Dette gjelder likevel ikke hvis BRUNST a.s godtgjør at mangelen skyldes forhold utenfor BRUNST a.s sin kontroll, og som BRUNST a.s ikke med rimelighet kunne ventes å unngå eller overvinne følgene av.         

Prisene er inklusive merverdiavgift.

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil i produktbeskrivelse eller pris.

  • Kontakt Oss

    BRUNST AS
    Gjerdrumsvegen 
    5N-2040 KLØFTA

    Telefon: 63792722  

  • Meld deg på vårt Nyhetsbrev

  • Følg oss på